و خدایی که در این نزدیکیست

خرید بک لینک
اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج . . .
بیا که بی تو نه سحر را طاقتی است و نه صبح را صداقتی؛ که سحر به شبنم لطف تو بیدار می شود و صبح، به سلام تو از جا بر می خیزد..........

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج . . .

نوشته شده در سه شنبه دوم شهریور ۱۳۹۵ساعت 14:10 توسط مریم بانو| |


و خدایی که در این نزدیکیست...

ما را در سایت و خدایی که در این نزدیکیست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 200 تاريخ: دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت: 19:35

"مـــــهدے " خاص ترین اسم خاص است.


که تمام غربت و تنهایے را پذیرا شده است ...


الّلهُــمَّ عَجِّــلْ لِوَلِیِّکَــــ الْفَــرَج

نوشته شده در یکشنبه دوم آبان ۱۳۹۵ساعت 21:45 توسط مریم بانو| |

و خدایی که در این نزدیکیست...

ما را در سایت و خدایی که در این نزدیکیست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 229 تاريخ: دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت: 19:35

خدایی جز تو کسی را ندارم
من خدایی دارم که،
هرگاه برسرش فریاد میزنم،
به جای آن که با مشت بر دهانم بکوبد،
با مهربانی دستش را روی سرم میکشد و می گوید:
میدانم به جز من کسی را نداری!

نوشته شده در شنبه بیست و دوم آبان ۱۳۹۵ساعت 15:55 توسط مریم بانو| |


و خدایی که در این نزدیکیست...

ما را در سایت و خدایی که در این نزدیکیست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 187 تاريخ: دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت: 19:35

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج . . .زمـان گـذشت و قـلبم گـواهی مـی دهد کـه بـه یـقیـن تـو مـی آیـی.تــو مـی آیی و آیـینه های زنـگار گـرفـته قـرن ها جـهالت و سـکوت و روزمرگی را دوبـاره جـلا خـواهی داد.تـو می آیی و قـلب هـای سـیاه شـده از تـنـهایی را دوبـاره بـا حـضور روشـنـی بـخش خـود نـورانـی و خدایی که در این نزدیکیست...

ما را در سایت و خدایی که در این نزدیکیست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 209 تاريخ: دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت: 19:35

خدایا!میخواستم بنویسم خیلی تنهام، سجاده ام را دیدمشرمنده ات شدم.....نمی فهمم!وقتی به نماز می ایستممن، تو را میخوانمیا تو، میخوانیفقط کاش که عشقمان دو طرفه باشد.نوشته شده در جمعه هشتم بهمن ۱۳۹۵ساعت 19:32 توسط مریم بانو| | و خدایی که در این نزدیکیست...

ما را در سایت و خدایی که در این نزدیکیست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 184 تاريخ: دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت: 19:35

خدا را باور کن
آن هنگام که خدا را برای
خواستهای صدا زدی
باید اینگونه باور داشته باشی
که آنچه را که از خدا خواستی
در پشت در است و تو میتوانی
آن را برداری.....

نوشته شده در یکشنبه دهم بهمن ۱۳۹۵ساعت 19:18 توسط مریم بانو| |


و خدایی که در این نزدیکیست...

ما را در سایت و خدایی که در این نزدیکیست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 215 تاريخ: دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت: 19:35

به یادمی حتی اگه به یادت نباشمبه یادمی حتی اگه به یادت نباشم ، در تمامی لحظه هایم.قدم هایم درزندگی همراه من هستی،لطف بی کرانت درزندگیم جاریست ،به من زندگی بخشیدی باتمام وجودم سپاس می گزارم.سپاس وستایش مرابپذیرومرا تنهایم نگذار و کمکم کن درمقابل سختی ها بایستم ومرااز لبریز از حس ارامش خدایی کن.نوشت و خدایی که در این نزدیکیست...

ما را در سایت و خدایی که در این نزدیکیست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 194 تاريخ: دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت: 19:35

صفحه بندی